Saturday, January 8

oush!

ha! kenapa aku selalu nak update blog pulak! padahal dah malas dah! nie la akibatye nak sgt abis sekolah kn ? mmg agk bosan !

tapi apa nak cite nie ha! siang tadi! dah la bgun lmbt gile ! tdo pun lmbt! bgun je dah nak dekat kul 12! aku dah melampau sgt nie weyh. bile dah bgun bukan terus nak mndi ke apa, tgok tv la apa la. lepa suh online! bila dah kul 1.10 dah ptut ye g siap sipa nak g sembahyang jumaat, ha! amik kau! mmg aku tak g smyng ari nie weyh! rugi lak rasenye! lepas je tuh aku tggu amirul datang amik aku, aku mintak die tlong bwak la aku g tempat lesen. sebelum amirul dtng rumah, aku g la start enjin VAN ayh aku tu. Dia suh panaskn enjin ye dan bwak ke mana-mana! mmg aku lenjan la abis! aku msg la ngan pudin, jom ikut g teman aku jap! esok die dah takde!

ha! selepas je berjalan sume tempat, blik rumah tepat tepat amirul pun hadir dengan begitu tepat waktu ye! ha! nie la aku suke! tade la aku mrah mrah je jumpe die.(disebabkan lambat! tak tepati wktu!). lepa sje tuh g la ke broga g daftar wat lesen sume! dah selesai berbicara dan pembayaran duit pendaftaran kami pun pergi ke kajang! wah mcm2 tempat kami pergi! mlas nak btul nak tulis! haha

lepas je merayau lepak-melepet kat kajang uh, g la ke tempat kerja kamarul di pizza hut smnyih. mule-mule dtng igt nak lepak je. lepa suh ade lak hot ticket kn, mkn la sekeping pizza. selepas sahaja kami mkn sume balik la kerumah! SATU kejadian telah berlaku atu menimpa ke atas aku! mmg tak sangka weyh! aku leh tibe-tibe lak kaki sangkut kat mana tah, tapi macam tak munahsabah aku jatuh pada wktu tu. mmg agak teruk gak rase ye jatuh. aku mcm rase ditarik dr atas moto. yang kamarul dan amirul terus je kedepan tak perasan yang aku jatuh. haihh nie la bile orng tgah angau kn? mcm mcm boleh berlaku. yang aku terbaring lepas uh bgun gelak sorang sorang kuat kuat! mmg gila la rasenye! arghh seluar jeans aku koyak! jam tangan aku pecah! sedih aku! aku mule-mule je bgun tgok baju aku dulu dr tgok badan aku yg luka! apa la! mmg dah tak sayang diri dah kau nie ammar agak ye! haihhhhhhh.

lepas je dri jatuh yg aku gelak kuat-kuat bru si amirul dan kamarul bru perasan aku jatuh diorang cepat cepat g kat aku. wowww ! ! terima kasih sangat la kn ! perihatin jugak korang nie kn? aku tak penah wat camtu kat korang. bila aku dah bgun je tgok lutut aku koyak sikit, kat jari kaki darh jugak sedikit! di tangan kiri pun luka jugak! haihh tapi yg aku btul-btul syg! jam aku!!! la! limited la! tade jual lagi dah! oush!! haih! tapi aku gam kau balik jam! wat relax je! lepas uh kutip balik jam aku yg pecah uh. tapi dalam keadaan gelak sume kn? haha kamarul cakap nasib baik tak jatuh kepala, tapi mmg aku khayal jugak masa tu sikit. lepas je amirul sebuk nak bg pinjam die punye helmet nak bg aku pinjam. Terima kasih sangat! hahaha lepas uh baru la rase skait ye dtng kn! mmg pedih sangat rase ye! huh!!! nie la akibat ye kpt tak g smyng! dan sebab-sebab yang lain! ngan angau kat die lagi! ermm aku tak tahu la kenapa aku skang. ammar ammar ammar!

aku berterima kasih sangat ka kamarul dan amirul! huh! thanks sgt kat korang do! mase tuh korang ade!

ermm okay la! terima kasih kerana membaca!

salam!