Monday, February 7

Cuti Tahun Baru Cina

huh! mmg puas btul aku berjalan lepas nie khamis nie ikut mak aku g kota bharu.! huh! kelantan! mmg aku tak suke! tp dsbbkn brang ye murah murah mmg aku nak ikut sgt! hahah!
maaf ya kepada sesiapa orng kelantan mmg aku hipokrit gile! hahha sebelum aku nak g kelantan nie mak aku ckp nak beli satu camera! ha! mmg aku nak beli satu camera kat die nie! hahah! aku dha mlas dah satu camera kat rmah nak berebut 5 orang! hah! huh! apa yg merepek nie! haha nie la akibat nya bila dah lama tak online kn? aku blik kmpng ari jumaat tu mmg aku seronok ! tp disebabkn aku demam! jd tak seronok pulak! haha lemah je! tdo tdo tdo je aku! dah la kmpng aku kat negeri sembilan tade nenek kdah sume tggl adk ayh aku je kat blkng rumh die ade wat satu rumah. tanak kmpng besar la kn?? haha nasib family aku convio ngan makteh dan pakteh aku. seronok la sikit bila blik kmpng nie. huh! mmg berhabuk gila aku ckp umah kmpng uh! dah lama tade sape yg balik nak tlong kemas kn. aku mase mule2 smpi je tlong mak aku kemas sume uh. bila keesokan hari ye aku tdo je byak, yg lain sume sebuk wat keje. ye la mmg tak larat sgt aku pun tak tahu apa mslh ye jd mcm tu haha! tu mase siang. bila dah mlm aku mmg segar sgt la kn! tp masih tak larat lagi demam lagi! haihh! mcm mcm! tp bila mlm tu pulak, aku rjin g dapur g tlong ayh aku msak ngan makteh aku mask! hahah mcm mcm la aku tlong masak kn! mmg seronok bila dah rmi2 masak kat dpur! huh! smpi sini je cite!
mlas nak detail sgt cite nie! haha!

salam!