Friday, February 18

Yang Di Inginkan

Pertama :

Pertama sekali aku nak camera! sebab aku mmg dah lama la sangat aku mengidam! wahai emak ku yang tercinta, saya nak camera 60D satu, yang kite tgok kat kedai mase tu! haha! mak aku bg respond diam je dengan senyuman manis petang tadi ! hahah harapan aku nak sangat! haha



Kedua :
Kedua pulak! aku nak sebiji motorsikal! ha! aku minat suzuki ! lain tak! ha! aku nak mintak kat ayah aku , dan aku nak bg dia beli kan aku beli sebiji moto Suzuki Belang R 150. nie moto, moto pilihan aku yang peratama. haha moto nie mmg mahal uh! tapi kalau mcm mahal yang aku mintak tape la. moto lain ade lagi aku minat yang kat bawah.

HA! yang ini pilihan moto aku yang kedua! scooter aku nakk. ha! boleh jadi budak scoot la aku nnt! hahah kalau la aku tak dpt moto yang kat atas uh . Aku nak moto yang ini pulak! Suzuki Skydrive 125. Selepas aku dapat moto antara satu, mmg aku jage baik baik la! bikin cantik punye! haha mcm gambar scoot yang kat atas uh! haha!


Harapan aku, aku mintak-mintak rezeki aku murah la do! aku nak mmg dah lama berangan dengan gambar gamabar kat atas nie, dan aku nak apa aku nak nie, aku nak beli sendiri mmg tak mampu lagi la, klu ayh tolong belikan moto nie saya sambung byar boleh la sikit sikit kn? haha :)

salam.